Bebeegim 2 ay 9 günlük oldu ve yaklaşık son on gündür ellerini emmeye başladı böyle şapur süpür emiyor emzik versem yine atıyor ve ellerini emmeye devam ediyor bende sürekli aç olduğunu düşünüp emziriyorum ve sütüm acaba yetmiyor mu düşüncesine kapilmaya başladım, sizce normao bir durum mudur