Merhabalar cuma günü 2 de ikiz kızlarım menenjit ilk doz rota 2. Doz olmak üzere doktor aşılarını yaptı zor geçen bir akşam yaşadık ateşler 5 kere 6 saatte bir calpol verdim bugün hala kızların karın ağrısı var 12 saat sonra kızımın birine tekrar calpol verdim diğer kızım sabah kalktı 8 gibi bezini değişitirip beslenmesini yaptı pusetine koydum oyuncağıyla oynuyordu 9.40 gibi huzursuzlandı alındca bir baktım beline kadar çişi çıkmış molfix kullanıyoruz öyle sızdırdığını görmedim altını açtım bez dolmuş taşmış bu kadar kısa sürede bu kadar çiş yapması normal midir karın ağrısıda devam ediyor gaz ilacı verdim biraz rahatladı uykulu bugün calpol vermek istemedim bu sabahki çiş olayı yüzünden başına böyle bir şey gelen var mı uzun oldu şimdiden tşkler doktoruna pazar günü diye sormadım birde çok soru sorduğum için birazda çekiniyorum bıktı benden