ggzmkrcc ilk gün asla pes etmedim önce bunu kabullendim ağladı her ağladığında kucağıma aldım annem annem dedim bende ağladım ama geri yatırdım benimde kızım 13 aylık evet yürüyor ayağa kalkıyor emziği atıyor uyku arkadaşı veriyorum bıkmadan pes etmeden sakin sakin konuşuyorum ilk gün nerdeyse hiç uyumadım çünkü gece uyanmalarında da aynı şekilde davrandım ve uykuya dalması saatleri aldı bu arada gece emzirmeyi de kestim sadece gündüz emiyor