Deryaak yorgunluğunu,çaresizliğini ,bitkinliğini kısacası herşeyini anlayabiliyorum.yorum yapmayabilirsiniz demişsin ama aklım mantığım iradem o bebek ağlarken 30dk nın nasıl geçtiğini anlamıyor..seni yargılamıyorum vay vay demiyorum hakkım deil ama anlayamıyorum..öğrenilmiş çaresizliğe terketmeyin bebeklerinizi,çaresiz bırakmayın,soğukta(mecazi) koymayın.