bahtsizbedevii_ Yarın adliyeye gidiyoruz hanımlar babama 200bin borcu var bunu nasıl kabul ettirebilirim ben bu karaktersize arabayı zaten babam aldı arabanın yarısı onun değil süreç nasıl olacak bi dilekçe ile bitiyor mu en etken ne zaman biter
asrinhatasi bahtsizbedevii_ babanız elden verdiyse geçmiş olsun ama havale yaptıysa o parayı geri isteyebilir
bahtsizbedevii_ -_Esra_- bişey demiyor arabanın yarısı benim diyor ama bize 200 borcu var bence arabanın tamamımının benim olması lazım arabanın yarı parası zaten 250bin
Bbcrrr Verdiğine dair dekont falan varsa elinde onu göster canım, ödemicem mi diyor? Bu devirde babana bile güvenmiceksin derler keşke babanız verirken bir şey imzalansaydı ya da ne bilim dekont falan belki
bahtsizbedevii_ Bbcrrr babam verdi arabanız olsun diye. Çünkü önceki arabamızı kaptırdı ben cinnet geçirdim boşayacaktım araba içim değil akılsızlığı için.
itsmeyasemin bahtsizbedevii_ canim senin avukatin yok mu? havale yaltiginiza dair dekontu bankadan alip mahkemeye sunacaksiniz kabul etmiyorsa dava cekismeli olacak anlasmali bosanamazsin