Arkadaşlar merhaba, biz köyde yaşıyoruz eşim çiftçilik yapıyor ben şuan çalışmıyorum çocuğuma bakacak kimse olmadığı için işi bıraktım öğretmenim özel okulda çalışıyordum eşim de dış ticaret mezunu ama çiftçilik hayvancılık hayatıni hep merak etmiş öyle babasıyla birlikye bu işlere girdiler babasının yani kayinpederimin arsasına ev yaptırdık hayvanlara yakın olalım diye göz kulak olmak açısından da neyse gel zaman git zaman hayvan işi olmadj sattik ama şimdi sadece tarım yapıyor vs vs ve ben orda yaşamaktan mutluyum ne kadar gurbette de olsam çevremde hiç kimse yok ama alıştım sanırım ama düşünmeden edemiyorum ilerde çocuğumu köy okulunda okutmak isterim çünkü merkeze çok uzağız bende çalışmaya başlasam benzin parası muhtmelen aldığım paraya gider genç kız olduğunda ben burda mutlu değilim köyü sevmiyorum falan der diye yaşadığı doğduğu yeri beğenmez diye endişelerim var artk gençlerin elinde telefon herkesin hayatını görüp ozeniyorlar nasıl başa çıkarım diye düşünüyorum bazen :( yani aslında çok uzun vadeli bir kaygı belkide böyle olmaz, belkide bizde buralardan gideriz yani yarın ne olacağıni bilemeyiz ama neden bunları dusunuyorum moral bozuyorum bilmiyorum.. sizinde böyle yersiz kaygilariniz varmı belkide yersiz değildir doğru bir kaygidir biomiyorum işte 😔😔