Kbra41 GezginPaNDa merbaha birşey sormak istiyorum. Bende ehliyet almak,araba kullanmak çok istiyorum fakat pek fazla bilgim yok ,sizce pratik yapıp ehliyete öyle mi yazılsam yoksa direk yazılıp kursa giderek mi öğrensem.
Mdkakam113 Ya bende ehliyet istiyorum ama biraz panik biriyim oysaki çok hevesim var ama e5 gibi yollar da kim sürerse sürsün korkuyorum