Kubradt @“Cns15” Siliskar adlı kremi sabah akşam 8 ay civarı kullandım. Bayağı izi geçirdi/hafifletti. Memnunum. Doğumdan 1 ay sonra kullanmaya başlamıştım. Daha devam etmeyeceğim. Ne kadar süre kullanılır bilmiyorum.