Merhaba annelerim. Kızım 1 yaşında, 4 aylık hamileyim. İki bebeğim için de sağlam ve kullanışlı olacak bir mama sandalyesi arayışındayım. Beli, uzunluğu ayarlanabilen mama sandalyelerinden (portatif) mı almalıyım yoksa daha sonrasında oturma bölümü ve ayak kısmı masa olarak kullanılanlardan mı? Fikirlerinize ihtiyacım var 🥰💕