Kdry07 Ahmet_22 ben kullanıyorum ilk başlarda pek sevmedi ağladı ama şimdi 5 buçuk aylık Gayet rahat iş yaparken mutfağa falan götürüyorum oynuyor şimdi dönüyor biraz zor ama uyuyor güzel memnunum yani kullanışlı