Ben sadece sagarak besleyen annelerdenim 12 aydır sağım yapıyorum 6 ay sadece kiwi marka ile sagdim çok memnundum 6 ay sonrası bebeğim hareketlendigi için çiftli pompa aldım lansinoh ikisinden de aynı oranda süt sagdim çok memnundum şu anda satiyorum 150 TL ye gardırops hesapimda var cnm düşünürsen