5 ay 10 günlük Doktora goturdum dış çıka rdığı icin salyasi balgami çoğalir dedi ama 4 aylikken cikti 2 disi birden halen devam ediyo balgami bazen cok zorluyo onu emerken felan bisey yapamazsin bol bol emzir dedi acaba ihlamur versem yada havuc suyu versem olurmu yada ben icince sutten etki edermi ona