Yigitefeninannesi_ Anneler uyku durumunuz nasıl uyku gerilemesi mi var bu nedir gündüz uykulari firari normal de 40 dk ydi şimdi 20 dk ya düştü geceleri sık uyanmalar var mı böyle olanlar
Sdmgc Yigitefeninannesi_ 9 ay 4 günlük oğlum 8 ay atağı bittiğinden beri uykuları düzene girdi özellikle gündüz ama geceleri daha sık uyandığı oluyor. Gündüz uykularında da daha kısa yaptıgı günler de oluyor dişlerden dolayı sıkıntı olabiliyor bazen
0000Bahar Yigitefeninannesi_ 9 ay 19 Günlükten selamlar yemek yiyen var mı 😂 ek Gıda 0 beni emiyor uykularımız bazen iyi bazen kötü geceleri aynı şekil anlam veremiyorum
Winky Yigitefeninannesi_ 8 ay 20 günlük 7 aydan sonra başladı hala devam ediyor gece uyanmaz rüya öğünü yapardım artık o kadar çok uyanıyor ki baş edemiyorum
Emily37 Yigitefeninannesi_ 9 ay 4 günlük kızım.gündüz maximum uyuduğu süre 25 dakika🤦🏻♀️Geceleri uyuyordu şu 3 gündür tam uyutuyorum odadan çıkmadan açıyor gözünü.gece yarısına kadar oturuyor bizimle.doktorumuza sordum herşey normal diyor.atak dönemi ve diş çıkarma durumu aynı ana denk geldiğinden böyleymiş umarım yakında normale döneriz
queen_mom Sdmgc ya bitti mi atak benim kızım da 8 buçuk aylık çok değişti. Ağlayarak uyanıyor heo kucak istiyor.gece uykuları düzensiz şuan nezamn geçti sizin tam olarak
Yigitefeninannesi_ Sdmgc 8 ay 26 gunluguz 1 haftadır böyleyiz disimiz çıktı görünürde diş de yok ama niye böyle anlamıyorum gündüz uykulari kısaldı gi yetmiyor geceleride sık uyanıyor uyaninca zor uyuyor degisik bi kısır döngü
12-12-34-76 Bizim de 8 ay 17 gün gündüz uykusu hiç kalmadi 10 dakika uyuyup kalkıyor uyandıktan sonra da sürekli ağlama krizleri
Yigitefeninannesi_ 12-12-34-76 8 ay 26 gunluguz ağlama krizi yok ama uyku düzeni değişti sürekli kucak
Sdmgc queen_mom 1-2 haftadır falan düzeldi ama tam da düzeldi demiyim huzursuz ve sıkıntısı varsa yine uyanıyor az uyuyor gece de sık uyandıgı oluyor
12-12-34-76 Yigitefeninannesi_ uykusunu alamayınca çok huysuzlaşiyor allah yardım etsin hepimize. Dişi de patladı patlayacak bakalım neler bekliyor bizi
12-12-34-76 0000Bahar ek gıda yemeyen benimki tek sanıyordum. Sürekli vicdan azabı çekiyorum bir şey yemiyor diye acaba ne zaman düzelecek 😊