queen_mom
Canım sen önce ek gıda yedir sonra emzir o zaman örneğin ben sabah 6 da emziriyorum yada 6.30 da 8.30 9 gibi kahvaltı sunuyorum inan çok az yiyor🤦 10 gibi emzirip uyutuyorum. 12 de kalkınca bir kaç kaşık yoğurt gene fazla yemiyor sadece bir kaç kaşık (zorlamıyorum amaç ek gıdaya alıştırmak) sonra buharda pişirdiğim 1 parmak büyüklüğünde sebze veriyorum onuda bazen hepsini bazen yarısını yiyor amaç yatsın zaten.(tatlı patates, havuç,kabak dönüşümlü veriyorum hergğn) sonra üstüne emziriyorum bu şekilde benim gidiyor.