6 aydır aldığım sosyal yardımmım kesildi zaten çok düşükten yatıyordu sebebi ne bilmiyorum eşim işsiz sigorta yok ev yok araba yok üstelik 1 yıl daha uzayacak diye seviniyordum sizlerinde kesilme oldu mu red olması durumu yani 🥲nerden yapabilirim tekrar başvuru 3 kuruş verdiler onuda burnumuzdan getiriyorlar