Merhaba hanımlar. Bebeğim 4 aylık ben farenjit ve grip oldum. Bebeğime de geçti. Balgamlı öksürüğü var. Arada ateşi 37.9 oluyor banyo yaptırıp hava aldırıyorum düşüyor. Sadece anne sütü ile besleniyor. Bugün 3. Gün ve öksürüğü çoğalmaya başladı. Öksürüğü çoğalmaya başladı. Bana önerebileceğiniz bir şey var mı?