2 gündür fena halde nezle oldum çocuğuma geçer diye çok korkuyorum. Daha 25 günlük. Ama sürekli dip dibeyiz illa ki bulaşıcak gibi geliyor.😞 Bitki çayları limonlar vs tüketiyorum bol bol ama emzirdigim icin ilaç ta kullanamıyorum. Tavsiyesi olan var mi ???