Cansuyalvacc Bebegim suan 6 aylik. 4 aylikken oldugu verem asisi sanırım. Onun yerinde iltihaplanma ve biraz kizariklik var. İltihabın akacagi bir yer yok suan içinde duruyor ne yapmaliyim. Doktora mi götürelim yoksa kendin evde patlatmalimiyim
MeetJoeBlack Cansuyalvacc kolunda 2 aylıkken yapılan verem aşısı yeriyse eğer , onun o şekilde olması normalmiş, ellemeyin sıkmayın. Ama 4 ay aşısı diyorsanız onu bilmiyorum.
waffle-seven-anne Cansuyalvacc 2. Ay asisi olmali dediginiz asla kendiniz sıkmayın temiz bir sekilde bakilmasi lazim. Kendiliğinden gecicek sonrasında izi kalicak
Umutveannesi Cansuyalvacc 2 aylıkken yapılan aşının etkisi o. Bize aşıyı yapan ebe söylemişti şişip kızarır iltihap toplar sonra kabul bağlayıp dökülür demişti. Bebeği yıkarken orayı keselemeyin. Kendiliğinden kabuk bağlayıp düşecek