@Esraliasaf içinizi ferah tutun lütfen. Kızımın ablasına 18 aylıkken tanı konuldu aydından ankara löseve getirilip tedavisi yapıldı. Şimdi 8 yaşında sağlıklı çok şükür. Bu zorlu süreçte en çok siz yıpranacaksınız bunu bilin ve hiç bir şekilde güçsüz kalmayın.. Sınavınız büyük Rabbim daha da büyük. O yüzden her daim umutlu ve pozitif olun. Rabbim tez zamanda size de şifasını versin. Sormak istediğiniz yada yardımcı olabileceğimiz bir şey olursa yazın çekinmeyin. Allah’a emanet olun🦋