Kızlar bebeğim 2 ay 22 günlük. Normalde 3 saatte bir beslenirdi. Dünden beri memeyi emerken aguluyor gülüyor sürekli. Doğru düzgün emziremiyorum yani 10 kere çekiyordur heralde. Sonra başlıyor konuşmaya. Kaldırıyorum gazını çıkarıyoruz e ağlamıyor da ama emmiyor asla doğru düzgün. Kaka çiş yine devam ben anlamadım bu işi. Gece iki kere emzirdim o da normalden az ama gündüz gibi hiç de değildi. Bir de abisinden dolayı burun akıntısı var, sürekli temizliyorum serum suyu ve aspiratörle. Ateşi vs yok diye doktora götürmedik. Keyfi de yerinde. Burnu da temizken emzirmeye çalışıyorum yine pek almıyor. Aç diye ağlamıyor da çözemedim var mı yaşayan bu durumu?