3prenses_annesi Selam kızlar size sorum olacak kızım 3ay 28 günlük ben 3 bitiyor 4 e giriyor diyorum eşim ve abisi 4 bitiyo 5 ten gün alıyo diyorlar siz nasıl hesaplıyorsunuz ???
atlassmoms 3prenses_annesi 4 Bitiyor 5den gün alıyor uygulamada ve doktorların sayfasında öyle gözüküyor bende de 7 ay 15 günlük 8 ayın içinde
oglumubeklerken 3prenses_annesi 4.ayi dolduracak 5.aydan gün alacak. 19 Ay 23 günlük oğlum, 20.ayini dolduracak mesela
Damlada Melekhnm tam 4 aylık olacak işte 5. Aydan gün almış 5. Aya başlamış olacak ama 4 aylık denir tabi ki
baykuskiz_ 3prenses_annesi diger türlu düşünen varmis baya degil dogrusu odur.. bitirdigi ay soylenir. Cocugunuz 2 gun sonra 4 bitirip 5ten gun alacak ama bitirdigi ayi soyluyoruz yani 4 aylik diyeceksiniz
Melekhnm 3prenses_annesi evet tabiikide daha bir yaşını doldurmayan bebeğe 1 yaş diyemiyoruz demi oda onun gibğ 4.5 aylık olacak daha 17 gün sonea
Dondurmalikahve 3prenses_annesi 4 girmiyor 4 ü dolduruyor doldurduğu ay söylenir 4 aylık eşiniz doğru demiş