Berivan6161 Hafif bir çizgi var büyük ihtimalle vardır. Ama ben emin olmanız için söyledim. Ben adetime 6 gün vardı erken gebelik testi yaptım çok belirgin çıkmıştı. İstersen bir de öyle dene. Emin olursun ama var gibi duruyor şimdi bir daha baktım da hayırlı olsun inşallah ☺️