Merhaba kızlar ben arnica’nın köpüklü markasını kullanıyorum, yaklaşık 1 ay oldu alalı, 2 kere oldu kahveyi taşırıyor, ilkinde alayım dedim hatta parmağımı yaktı, derim gitti yani yeni yeni iyileşti, hâlâ da izi var, normalde köpürünce kendi kapatır, bu kapatmadı taşırdı neden olabilir sizce, ve siz memnunmusunuz?