Merhaba arkadaşlar. Oğlum 20 aylık olmak üzere. Memeye çok düşkün bir bebek. Emerek uyuyor ve geceleri bizimle yatıyor ve emiyor 2-3 kere. Şimdiye kadar oğluma kendim baktım. Ablam ve kayınvalidem de Yardımcı oldular. Ağustos sonunda işe başlıyorum. 08.00-17.00 arası işte olacağım. Oğluma ablam bakacak sağolsun o konuda hiç endişem yok. Ama oğlumun artık büyüdüğünü memeden kesersem daha iyi olacağını söylüyor. Beşiğine alıştırmam gerektiğini de sürekli vurguluyor. Ben de bir yandan memeden kesmek, beşiğini ayırmak istiyorum ama asla dirayetli olamıyorum…
Mesela son bir aydır gece öksürüğü oluyor emince genzine kaçıyor daha fazla öksürük yapıyor. Doktorumuz gece beslenmesini kesmemi söyledi ama onu bile yapamadım çok ağladığı için. Tam niyetleniyorum çok ağlayınca tamam tamam al deyip veriyorum mememi:(
Sanki memeden kesince aramızdaki bağ kopacakmış gibi geliyor. Oğlum Ablama çok düşkün onu görünce beni ikinci plana atıyor kıskanmıyorum da azıcık bozuluyorum. Memeyi kesince beni iyice unuturmuş gibi geliyor. Bir de maşallah emzirirken çok kilo verdim hayatımda ilk defa zayıfım kilo alırım diye de korkuyorum :( ama memeden kesersem hem onun iştahı açılacak hem uykuları düzene girer belki hem de öksürük krizleri azalır.
Ama disiplin kuramıyorum. Karar veriyorum ama uygulayamıyorum bu sadece oğlum konusunda böyle oluyor. Bana ne tavsiye edersiniz? İki yaşına kadar bekleyeyim mi? Yoksa işe başlayacağım zaten memeden de keseyim mi? Boyu kilosu yaşıtlarından önde 2-3 yaş çocuğu gelişiminde 🧿