20 günlük bebeğimin doğumda köprücük kemiği kırılmış bunun için ortopediye randevu alıp göstermem gerektiği söylendi.Direkt bebeğimin kimliğiyle ortopedi ve travmatolojiye randevu aldım ama bölüm fark ediyor mu yani yenidoğan bebeğime bakarlar mı? Yoksa çocuk için ayrı bir bölüme mi almam gerekiyor