Merhaba anneler, bebeğim 4 ay 21 günlük. Formül mamayla besleniyor. Geceleri doymadığı çabuk acıktığı için çok sık uyanıyor. Ben de hipp pirinç unlu kaşık mamasından kullanmaya başladım fakat tatsız geldiği için pek yemek istemiyor. 4. Aydan sonra bebe bisküvisi kullanılabilir mi? Benim gibi ek gıdaya başlayan anneler yardımcı olabilir bebeklerinize nasıl mama hazırlıyorsunuz? Teşekkür ederim şimdiden🌸