Seraaaap Merhaba annelr cok.gazli bi erkek bebegim var mama olarak aptamil comformil kullaniyoduk son iki gundur mamayi alirken ogürüyo doktora sordum golden goat1 deneyebilirsin ddi kullanan var mi memnun musunuz ozellikle gaz yapti mi
Gamzeli2206 Seraaaap süt alerjisi yoksa onu kullanmayabilirsin goldengoat keçi sütü bazlı gaz giderdiğini hiç duymadım gaz için gaz damlası başladın mı ben 21 günlüktü başlamıştım
Deros Seraaaap Ilk bende aptamil kullandim cok gaz oldu kaka yapamadi sonradan sma optipro kullanmaya basladim kizim gunde 1 kere kaka yapar ve gaz problemi yok cok memnun kaldim istersen sma optupro al
Deletedmom302 Seraaaap biz kullanıyoruz çok memnunum gazı olmuyor bebeğimin ama biz ilaç kullanıyoruz biogai ve nurseharvey
Seraaaap Gamzeli2206 biogaia ve zinco veriyorum canim daha once similac kullandim o iyiydi ama bu markayi bilemiyorum
ozlem_oz gazlı bir bebekse golden goat mahveder. önceden içtiği mamayı 2 gündür az içiyorsa başka bir neden vardır hemen mama değiştirmeyin
Seraaaap ozlem_oz baska nedenin altinda hastalik olmasi korkutuyo bni biraz yogun bi mama sanirim ondan istemiyo
_kbra_ Benim bebeğim de kabızlık yaptı. Mama değişikliği ile düzene girdik şuan sma kullanıyoruz ,sıkıntımız yok çok şükür .
Elifakinea Seraaaap Merhaba bebeğim doğduğundan beri bu mamayı kullanıyorum bebeğimde hiç bizaman gaz problemi yaşamadım ve çok iyi kilo aldırıyor bebeğimin gelişimi çok iyi
Aliferman Elifakinea kabızlık yapıyor mu acaba? Bende bugün başladım hem anne sütü hem mama veriyorum 30 ml
[silindi] Seraaaap 3 kutu kullandım memnundum ama bulunduğum bölgede kolay bulamıyorum sürekli internetten almam gerekiyor diye sma geçtim. Her ikiside gaz kabızlık vs yapmadı. Koku çözünme sorunlarında yaşamadık oğlum çok gazlı bir bebekti bizi rahatsız etmedi.
tczehra [bilinmeyen] çok gazlı başka birşey denemeyin belkide biberon istemiyordur alıştırma bardağı ile deneyin conformili veya içine azcık pekmez katıp verin