minislerin_annesi Kızlar 35 haftalık doğum yaptım şuan 40 günlük olduk ama sütüm yok denecek kadar az birde sarılık olmasın diye mecbur mama veriyorum ama çocuk kabız olmus böyle durumla karşılaşan var mı aranızda zeytinyağ koysam mamasına zararı olur mu
yamacmomss_ minislerin_annesi kabız değilde belki kakasını geçte yapıyor olabilir benim oğlum bir hafta yapmadı doktor normal dedi 10 güne kadar normal sayılıyor
FatmaPola minislerin_annesi Bi sıkıntı olmaz benim oğlum 28 haftalık doğdu hastanede mamasına zeytinyağı koyuyolardı 🤷
busekandemirr minislerin_annesi günde 4 kez bir çay kaşığı koyabilirsin dedi doktorumuz bana benimki de 28+5’te doğdu şu an düzeltilmiş 2 haftalık. sütüm azaldı ve tamamen kestik sadece mama yiyor mama kabızlık yapıyor. bir öğünde katıyorum bir öğünde katmıyorum zeytinyağı. zaten 8 kez 3 saatte bir beslendiği için 4 kez vermiş oluyorum. ve kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp poposunu uyarıyorum o şekilde yapabiliyor başka türlü kakasını yapamıyor ıkınmaktan kıpkırmızı oluyor
YgmrEla minislerin_annesi 1 çay kaşığı koyabilirsin. 31 haftalık doğum yaptım bende, hastanede de mamasına zeytinyağı koyuyorlardı