Elflnaaa Atak bitince neler oluyor düzeliyor mu bazı şeyler uyku filan az aydınlatın içimize su serpin :)
ozgeeee- Elflnaaa 1 ay boyunca meme reddi yaşamış ve çok zorlanmıştık. Çok şükür bitti.Uyku düzeni pek bozulmadı. Atak bitince rahat bi nefes aldık
Elflnaaa ozgeeee- bizde uykuya direnme huysuzluk ve hep ağzında meme olacak o da uyurken onun dışında çok zorlanıyorum ama uykusunu bensiz ne zaman uyuyacak ve hiç uyanmdan ne zaman uyuyacak bekliyorum o günleri
Deletedmom_116 Bugün 4 ay 29 günlük olduk, yarından itibaren yaşadığımız her şeyi hafızamdan silerek yeni bir hayata başlamak istiyorum. Lütfen birisi bitiyor desin!😂
Zehraburan05 Emmiyodu sagarak gecirdim şuan tekrar emmeye başladı uyku da uyumadı çok çok şükür ki artık rahat uykuya dalıyor ve uzun uyuyor.
Zehraburan05 Elflnaaa bende ağlıyordum ama sabredin geçiyor sabah 6 da uyanirdi gece 4 te bide 2 de hiç uykumuz yoktu şimdi öyle değil ben alışmışım ben uyandiriyorm şimdi sabahtan😂
Zehraburan05 Sehercomak1301 benim 3 buçuk aylıkken başladı atak ve şuan tak 5 aylık bir hafta önce düzeldi çok sürmedi ama bittmiştim o zamanlar tam 5 aylık olunca düzeldi sayılır
Busradgn35 6 aya 2 gün kaldı ve atağımız 1 hafta önce bitti eskisi gibi ağlamalar yok kendi kendine oyun oynamalar başladı ama şöyle birsey var ki bir atak bitince başka şeyler başlıyor asla rahatlamak yok arkadaşlar 😂😂 şuan da onu bırakıp başka yere gidince arkana ağlamalar başladı
Elflnaaa Busradgn35 evet diş çıkarma bilmem ne filan 2-3 yaşına kadar rahat yok çok şükür sağlıklı olsunlar da razıyız ne yapalım büyüyecekler biz nasıl büyüdük sağlık huzur 🙏
Zehraburan05 Elflnaaa vallahi ya annemler beni çok agliyo diye doktora götürmüşler doktor bebek bu aglar demiş geri göndermis doktor da mı bilmiyodu anlamadım
nidako 4 ay 20 günlük oldu 3,5 aydan beri elinden gelse komple beni de reddedecek o seviyeye geldik yakında kafamda huniyle gezicem lütfen biri 5 ay olunca şıp diye bitiyor desin 😢