23 veya 24 aylık gibi sünnet olacak ikizlerim devlet hastanesinde ve lokal anestezi altında olacaklar sünnet külodu işe yarıyormu acaba yada nasıl geçti süreçleriniz açıkcası biraz korkuyorum çok mu ağrılı oluyor herkes bezliyken iyi diyo ama çok içim acımaya başladı acaba yaptırmasammı diye sizinkiler çabuk iyileştimi aydınlatır mısınız biraz beni