mylittlepony Selamlar ek gıdaya başlayalı 2 hafta oldu.. 3 gün kuralında yoğurdu en sona bırakmayı tercih ettim ( iyiki de etmişim) dün bi çay kaşığı kadar verdim ve gece kabusa döndü ıkınıp sancıdan kıvranıyor yavrum başına gelen varmı ?