Feyzosumunannesi Hiilyuss 1 yaşında iken kan tahlili verdiğimiz de kan grubuna da bakilmasini istedik o zaman ogrendjm ve benim kan grubumu aldı prensesim kaayinbabam buna biraz üzüldü neden bilmem 😂😂
yagmurkokusu_ Hiilyuss 0+ küvözde kalırken bakılmış üniversite hastanesinde söylediler orada yattığımız da bebeğinizin kan grubunu biliyor musunuz dediler.