
Merhaba kızım 12 ay 17 günlük bu görseldeki kızarıklık 2. Hafta oldu geçmedi doktora götürdüm kortizonlu ilaç verdi bi işe yaramadı hemde kollarınada geldi. Pazartesi tekrar götürcem isilik demişti ama kolunada geçtiği için isilik olduğunu düşünmüyorum sizce ne olabilir bu alerji böyle bişey mi