Doğum yaptığımdan beri göğüs yaralarım geçmedi.lansinoh krem,ayva cekirdeği,madacasol etki etmedi.Şimdide mastit oldu bi göğsüm.Doktor antibiyotik verdi ve baska bi krem verdi yaralarm için.Dünde oğlum çok huysuzdu herşeye ağlıyor ya meme ya emzik vereceksin onları çektiğim gibi yine ağlıyordu.Mastit oldugum için tek göğüs emzirmeye başladım 5 gün falan böyle devam edecek.Acaba doymadımı yeteri kadar ememiyor mu diye düşündm.Çünkü oğlum çok az çekiyor.Devamında hep çekmeden emzik emer gibi emiyor.Buda yaralarımı dahada tetikliyor tabi.Sonra sağdığım sütten verdm biberonla 110 cc içti içer içmez küt diye uyudu.4 saat uyanmadı.Sonra uyandı yine huysuzluğumuz devam.3.gün doktora muayneye gittiğimizde kilosunu cok begenmişti normalde bebekler doğduktan sonra kilo verir sizinki almış sütün yetecek 6 ay mamasız götürecek gibi demişti.O günden snra sütümde mi değişklik oldu yada bebeğim mi çekemiyor.Hiç bişey anlamıyorum artk kafam çok karışık