Kızlarım merhaba. Size bi sorum olacak. Çok stres oldum.. Bebeğime kan tahlili yaptırdık ferrritin değeri 5 çıktı. Doktorumuz kan ilacı verdi düzenli kullan ekim ayında kontrol edelim dedi. Bende kullanıyordum ama bugün ıstagramda bi çocık doktoru var osman gönülal hoca. Bebeklerde ferritin değeri 9 un altındaysa akdenix anemisi araştırılmalı denmesi gerekşr yazmış. Sizce çok mu düşük. Öyle bi durum var mıdır? Çok korkuyorum. Topuk kanından öıkıyor mudur bu hastalık