Kızım 13 aylık oldu tam. 7. Ayından beri emekler 8. Ayından beri tutunup yürür ama bi yürümedi. Merdiven tırmanır iner hatta herkes erken yürür dedi çok hareketli. Şimdide 6 7 adım atıyo ama koşturarak yürüyo çok heyecan yapıyo sakin olsa yürüyecek sanki. Var mı böyle bebişleri olan nasıl dizginlicem bilemedim ilk bebeğim☺️