ipekk05 yok gitmedim doktor zaten yönlendirmedi fiziğe, yüzmekde iyi geliyor dedi ben onada gitmedim evde yüzer gibi hareketler yaptım ters yüzme özellikle, ama hiç geçmiycek sandım yani fiziğe gitmek, hacamat yaptırmak yada bi fizyoterapiste gidip masaj yaptırmak hepsini düşündüm geçmeseydi hepsine gidecektim öyle bi acı ağrı vardı hiç geçmiycekmiş gibi neyseki çok şükür düzeldi ama şimdi bebeğime mama içirirken çok eğiliyorum bazen yine başlıycak gibime geliyor 🤷🏻♀️