YgmrEla Arkadaşlar, kızım 18 aylık, düzeltilmiş 16 aylık oldu. Sadece AR mama ile besleniyor, anne sütü hiç yok maalesef. Günde kaç kere, kaç ml vermeliyim 2 kez yeterli olur mu? İştahı iyi sayılır