zeynepliyaa Şişlik oldu dikişim çoktu hem içerden hem dışardan çok sıkıntı çektim sadece batikon sürdüm sabah akşam ve hep kuru tuttum. pamuklu gazlı bez kullandım ped olarak sürekli değiştirdim. Birde enfeksiyon da vardı bende 2 kez ayrı ayır fitil kullandım. Ne oturabiliyodum ne kalkabiliyodum makatıma kadar yırtılmıştı kendiliğinden yırtık oldu bende kesi atmadılar. Dikişlerim hemen düşmedi de 30 gün sürdü. Tamamen düzelmem 40 günü buldu