Metemommy Oğlum 2.5 aylık 2 aydır biogaia kullanıyoruz probiyotik olarak ama 2. Aya girdiğinden beri kakasını 2-3 günde bir yapıyor hatta geçen hafta 5 gün yapmadı . Bu yüzden maflor’a geçmeyi düşünüyorum bir sorun olur mu acaba ishal vs gibi
Kubra4745 Metemommy aaa gerçekten bende de aynı durum var nurse hurwers kullandığımdan beri bebeğim iki gündür kaka da yapmıyor halbuki besleniyor normal mi bu durum
Metemommy papatya_1125 kabız değil aslında kabız dememiz için 10 gün kadar kakasını yapmaması lazımmış birde kıvamı cıvığa yakın , ama işte 2 3 günde bir yapıncada sanki biraz huzursuzluk oluyor
papatya_1125 Metemommy kullandık ama ilk başta fayda edip sonra etmemeye başlamıştı.doktor Linux bakso önerdi.o da pek fayda etmedi.. hastalanmayan çocuk sayfasında hikayede paylaşmıştı orada gördüm kabızlıkta daha çok forbiome faydalı diye.onu kullandım.maflor da faydalı ancak biz onu antibiyotik sonrası kullanmıştık.ishal olmuştu.
Metemommy papatya_1125 bizim daha önceleri kakasını her gün yapıyordu, 2. Aya girdiğinden beri 2-3 günden önce yapmıyor
Utkumm13 Maflor kullanıyoruz yogunbakımdayken baslanmıstı 4 aylık hala devam edıyoruz. Cok memnunuz . Emzırıyorsanız sız de gunluk beslenmenıze kefır ekleyım sutle ekstra probıyotık destegı oluyor
Metemommy Kubra4745 ben gaz damlası olarak sab simplex kullanıyorum biogaia aynı zamanda probiyotik bağırsak düzenleyici . O yüzden biogaia’yı değiştirmeyi düşünüyorum
Metemommy Nisa_nur52 biz sab simplex kullanıyoruz yanında probiyotik olarak bioagaia kullanıyoruz , ben onu değiştirmeyi düşünüyorum sab simplexe devam edicem yani
Umutluluk Canım maflor kullandım bio giada kullandım maflor iyi geldi ama bırakınca bu tür ilaçları yine aynı oluyor gaz damlalarıda bağırsakları tembelleştiriyo ben bütün damlaları bıraktım çocuk kendine geldi