nessslis Kızlar merhaba , Havalar gördüğünüz gibi şu sıra aşırı sıcak camları açıyoruz hiç esmiyor isparta’da yaşıyoruz bebeğimiz 2,5 aylık iki cam arasında kalsa cereyan olur mu hasta eder miyim bebeğimi esmediği halde perde oynamıyor
Iki_pasa_annesi nessslis valla cnm açıyorum ben bebekte uyumuyor yoksa 3 aylık şuan sıcaktan uyumuyor tüm çıplak şuanda
beyzacmvrc nessslis esmeyincd bişey olmaz ama sabhaa karsu illa ki serinlik olur bı ruzgsr çıksa uyurken usutebilir