irem12 Oğlum 4 aylık. Yatmak istemiyor hep kucak. Hem gelişimi için hemde oyalanması iÇin düşünüyorum benim bebeğim gibi bebekler oyalıyor my
barlassmoom irem12 ben 40 günlükken yatırmaya başladım piyanolu oyun halısında. piyanodan ses çıktıkça bilinçli şekilde yapmaya başladı. hala en sevdiği oyuncağı o kesinlikle öneririm ama önerim Fisher Price kesinlikle 👍
beyzacmvrc irem12 benim bebeğim 2.5 aylık anlamazkeb bile yatırıyordum son 1 aydır falan severek oynuyor Ona koyup kahvaltımı hazırlıyorum çok uzun oynamıyor sıkılıyor bı 15 20 dj sonra Ama asılan oyuncakları arada değiştirmekte fayda var bence Ana kucağı çok işimi görüyor dediğin gibi inmiyor kucaktan yada beşikte sallicz yanında biri olmayınca ağlıyor Ana kucağına koyuo yanıma alıyorum namaz kılarken yemek yaparken O olmasa hepten bittim 😂
Ogrenecekcokseyvar irem12 benim kızımda 4 aylık ilk aldığım gün hiç üzerinden çıkmak istemedi bütüngün onunla oynadı şimdi en fazla yarım saat kalıyor üstünde ama bence almalısın büyük kurtarıcı
barlassmoom irem12 Fisher n müziği, tonu ve şarkı söyleyen kadının sesi çok rahatlatıcı. seslerini kontrol etmiştim almadan önce 🫢 hayvan sesleri çok eğitici, şarkıları çok eğlenceli. ben bebek olsam bunu isterdim diyip öyle aldım 😂
elf_Duru Benim de kızım 4 aylık ben de 2 aydan itibaren yatırmaya başladım o zamanlar küçüktü anlamıyordu şimdi de hemen dönüyor dönünce piyanonun ışıkları kısa süreliğine de olsa ilgisini çekiyor ama en fazla 2 dk yine kucak istiyor çocuktan çocuğa değişiyor bence