Bebeğim tam 10 aylık. Ek gıdaya başladığımızdan beri iyi kötü hatta iştahlı denecek şekilde tadımları yapıyordu. Son birkaç haftadır önce 3-4 kaşık sorunsuz yiyip sonra diliyle verdiğim her şeyi ağzında geveleyip dışarıya ittiriyor. Bunu neden yapıyor. Doğru düzgün hiçbir şey yememeye başladı. Yoğurdu bile aynı söylediğim şekilde diliyle ittiriyor. Bu sorunu daha önce yaşayıp herhangi bir çözüm bulan var mıdır acaba?