egecimherseyim Kızlar bebeğim pişik oldu gibi kızardı poposu acı çekiyor elimden bir şey gelmiyor pişik kremi kullanıyorum ama poposunun beze kakaya temas etmemesi için ne yapmam lazım saatte 1 değiştiriyorum bezini lütfen yardın edin
egecimherseyim morrrrengiiii kullanıyorum ama kakasını yaptıktan sonra kalmıyor poposuna gidiyor pişik kremi gazlı bir bebek olduğu için azda olsa kakasını yapıyor
Saadetasil Ben oğlum için bütün kremleri denedim ve trosyd en etkili olanıydı geçtiği anda da Bepanthol kullandım
morrrrengiiii egecimherseyim ıslak mendil kullanmayın yıkayın her açtığınız da bu da baya faydalı olur