Kızlar 9 günlük bebeğim var düne kadar uykuyla ilgili hiçbir sorun yaşamadık dünden sabahtan beri uykuya dalamıyor daldığında sıçrıyor kundak yaptırmıyor gazını sürekli çıkarmaya çalışıyoruz ama gazı var mı emin de değilim hem çişli hem kakalı bez alıyorum gün içinde sürekli emmek istiyor doymadı diye düşünüp mama verdim dün ondan da biraz yedi sonra kustu birazını. Ne yapacağımı şaşırdım aranızda böyle olan var mı varsa neler yapıyorsunuz uykuya direniyor resmen çok üzülüyorum