Tubik57 merhaba birebir aynı şeyleri yaşamışız muhtemelen süt alerjiniz var,2 aylıkken başladı bizim de redler 5 aylık olmak üzereyiz hala devam ediyor mama reddi memeyi çoktan bıraktı,4 aylıkken ek gıda tadimlaeina başlayalım dedik yoğurt yiyince kanlı mukuslu kaka oldu,ama mama içerken meme emerken olmadi arada mukuslu olurdu,sma optipro kullanmaya devam ediyoruz hemen hemen bütün alerji mamaları bütün yontelerle denedik ama kabul etmedi,normal mama içerken kan olmadığı için kendi doktorumuz da alerji doktorumkz da devam ettirdi SMAya,ama zar zor ve sdve uykuda içiyor,keçi sütlü mama deneyenler ve dha rahat içtiğini söyleyenler var forumda ben de bi deniycem bakalım golden goat keçi sutluyu,genelde inek sütüne alerjisi olann tüm sütleri oluyor ama bazen keçiye olmuyormus o yüzden bi deniycem.siz de öyle yapın isterseniz