Ardenayse Merhabalar güzel anişler oğlum 11 aylık sadece 1 yaş aşısı vardı lakin sağlık ocağındaki ebemiz msj atmış 1 yaşından küçüklere bir doz kızamık aşısı yapılmalıymış salgın varmış acaba size de msj geldi mi bu konuyla alakalı ?
19052019 Ardenayse merhaba ya aşı işi ne oldu beni de bugün hemşire aradı yarın gelip kızamık aşısı yaptırmanız gerekiyor salgın var suriyelilerden dedi n’aptınız yaptırdınız mı siz konu açtım kimse bişe demedi bebeğim 10 ay 15 günlük 🤷🏻♀️
Busraa5858 Ardenayse bnm saglik kurulusunda yakinim çalışıyo ve oda haber verdi bna ki 9. Ayda kizamik asisi eklendi diye
Ardenayse Busraa5858 benim oğlum 11 aylık acaba bir problem olur mu aşı sonrası oğlum çok ateşleniyor 😭o yüzden tedirginliğim
Busraa5858 Ardenayse onu bilemiyorum bide her bebek farkli reaksiyon gosteriyor vede biz daha 5 ayligiz olsaydık asi bilgi verebilirdim
Ardenayse 19052019 biz yaptırdık Cuma günü bizde 2 gün sonra 11 aylık olacagız bakanlık göndermiş artık 9 aylıkken yapılacakmış ve salgın varmış 😊