Haydinn tabi ki işinize karışmak haddim değil, nacizena fikrim 2 yaşına gelmeden memeyi kesmiş olsaydınız belki süreci daha kolay atlatırdınız. Ama yapacak bi şey yok, sabır taşı, bant yapıştırma vb yöntemleri çok sık kullanılıyor. Öncesinde güzelce anlatmak gerek tabi, bir anda değil de 3 gün ile 1 haftaya yayarak kesmek daha sağlıklı olabilir. Benimki meme reddiyle bıraktığı için bi şey de bilmiyorum gerçi 🙈