Müdahale etmediğiniz de biriktirip daha iyi yapıyor birazda biz gözüne gözüne bakıp stres yaptıkça biz strese sokuyoruz bebişleride ben şimdi hiç müdahale etmiyorum haftada bir kendi yapıyor 🙈 ama öncesinde kulak pamuğunu zeytinyağına batırıp uyarıda bulundum