10 aylık ikiz kız bebeklerim var. Dün gece doktora götürdük akciğernde boğazında kulağında kanında hiçbişey yok enfeksiyon yok herşey normal dedi. Diş hiç çıkartmadık calpol vermeme rağmen ateşi 37-39 arası gidip geliyor düşmüyor çocuk kendine gelemiyor. Serumda aldık ama yok fayda etmiyor. Bebeğiyle diş dönemi veya hastalık geçiren anneler yaşadıklarınıza tecrübelerinize ihtiyacım var ne yapabilirim? Neden düşmüyor bu ateş